مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

خادم الرضا ...

چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

خواب دیدم مشهدم "زائر" شدم، زانو زدم
با مُژه دیدم که صحنش را خودم جارو زدم
هر زمان دلگیر بودم از غم و از غصه‌ها
بی تعلل رو فقط بر ضامن آهو زدم

خدا به حق مادرش زهرا به همین زودی روزی همه قرار بده که مشرف بشین بارگاه منور ثامن الحجج علی بن موسی الرضا

تا به حال به اون حس عجیبی که با ورود به صحن و سرای حضرت بهتون دست میده دقت کردین؟!

که در عین آرامش و آسودگی، شور و دلداگی هم موج میزنه؟!

تا بحال فکر کردین که جدای از تاثیر معنوی که از حضور حضرت در حریم حرم طنین انداز هست، دیگه چه عواملی دخیل هستند؟

شاید یکی از گزینه‌های شما برخورد و حضور خادمین بارگاه رضوی باشه. خادمینی که بدون هیچ مزد معنوی و صرفا افتخار نوکری و خادمی حضرت، مشغول خدمت رسانی به زوار علی بن موسی هستند.

اما خادمینی هم هستند که که نه لباسی و نه چوب‌پری تا به چشم آیند و شناخته شوند!

ولی تمام حواسشان را خرج می‌کنند تا آرامش زائران حضرت بهم نریزد. تا زبانم لال از بینی زائر امام رئوف یک قطره خون نریزد.

در زیارتمان نائب الزیاره این خادمین هم باشیم تا جایی که نماز واجب خود را در آخرین دقایق می‌خوانند و به مستحبات حضور در حریم حرم پشت کرده‌اند تا آسودگی‌مان تضمین شده بماند.

پیشنهاد می‌کنم اجرای زنده گروه تواشیح نسیم قدر در میلاد با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا رو ببینید تا حال و هوای این خادمین رو بهتر درک کنید.

- کیفیت: 1280x720
- حجم: 51.97 مگابایت
- مدت زمان: 4 دقیقه و 11 ثانیه

 موزیک ویدئو و نماهنگ ارغوان تهیه شده در خانه موسیقی بسیج

- کیفیت: 1280x720
- حجم: 31.57 مگابایت
- مدت زمان: 3 دقیقه و 57 ثانیه

#خادم_الرضا #خادم_امنیتی #مدافع_حرم

  • ۹۷/۰۸/۰۲
  • ۳۴۸ نمایش | میـMiRـرزا

رمان امنیتی

نظرات (۲)

  • سِـــــــد جَــــــواد
  • حس انفکاکی از عالم دارم
    مشکل سنخیت دارم
    سنخیت با ائمه
    پاسخ:
    چی دیدی سید جان که اینجوری فارغ از خود شد؟
    ... ابوا هذه الامة!
    نگران نباش درست میشه.
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • سلام
    ان شاء الله قسمت بشه همه برن امام رضا
    پاسخ:
    سلام گرامی
    امید به خدا برا چهل هشتم و شهادت حضرتش همه رزق و روزیشون زیارت با معرفت مولا باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات