مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

تبدیل اکسس 32 بیت به 64 بیت

يكشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

چند سالی هست که با برنامه اکسس دارم یه کارایی میکنم و یه خروجی هایی هم داشتم. مثل: برنامه کتابخانه، ثبت اطلاعات و نمرات طلاب، برنامه چاپ گواهینامه موسسه قرآنی و ...

الان هم برای همون موسسه قرآنی دارم یه برنامه دیگه مینویسم، وسط کار نیاز داشتم از برنامه های دیگه نمونه برداری کنم که یه مشکل بزرگ پیدا شد.

اکثر نمونه ها با آفیس 32 بیت نوشته شده و آفیسی که روی سیستم من نصب شده 64 بیت هست!

خوب بنا شده تا بریم سراغ همون مرجع قدیمیمون که سایت BarnameNevis.org بود.

مشکل رو مطرح کردم و دوستان تاکید داشتن که جستجو کنم.

ما هم شروع کردیم با متدهای مختلف جستجو کردن!

گشتیم و یه تاپیکی رو پیدا کردیم که یه برنامه تخصصی برای همین کار توسط یکی از کاربران انجمن آماده شده بود.

برای دریافت برنامه کلیک کنید

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • ۵۵۲۶ نمایش | میـMiRـرزا

32 بیت

64 بیت

اکسس

تبدیل آنلاین mo

نظرات (۷)

سلام من یه بازی خریدم ویندوز 64 بیتی نیاز داره اما مال من 32 بایت است میشه بگید چیکار کنم
پاسخ:
سلام آقا محمد
هرچند که این پرسش به مطلب ما ارتباطی نداره، ولی باز هم تجربه خودم رو میگم؛
اجرای برنامه‌های 32 بر روی 64 زیاد سخت نیست و از طریق پروپرتیز برنامه امکان پذیر هست.
ولی اجرای برنامه های 64 بر روی 32 سخت است و در مواردی غیر ممکن هست. برای همین پیشنهاد دارم که سیستم خودتون رو اتقا بدین
سلام برادر دست گلت درد نکنه مشکل بزرگی را برام حل کردی . الان راحت میتونم برنامه هام را در آفیس 2019 64 بیت باز کنم . سپاسگذارم
پاسخ:
سلام مجاهد عزیز
از اینکه مشکلتون حل شده خوشحالم. همیشه موفق باشید
Thаnks for ones marvelοus posting! I genuinely еnjoyed rеading it,
you ϲan be a great author.I will make certain to bookmark your blog and
definitely will come back very soon. I want to encoᥙrage you to definitely continue your great work, have
a nice ɑftеrnoon!
سلام من یه بازی خریدم ویندوز۶۴ بیت میخواد اما ویندوز من۳۲ بیت چطور می تونم نصب کنم لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام محمد آقا

اگر در زمان نصب بازی با محدودیت مواجه میشید، کاریش نمیشه کرد و باید ویندوز مناسب رو نصب کنید.
اگر نصب کامل میشه و شما در زمان اجرای بازی با مشکل مواجه هستید راه زیر را دنبال کنید:
بر روی آیکن بازی کلیک راست کنید و گزینه پراپرتیز را انتخاب کنید
از تب Compatibility گزینه Run this program in compatibility mode for را انتخاب کنید
از منوی کشویی زیر ویندوز مناسب را انتخاب کنید.

یک بار بازی را اجرا و آزمایش کنید

خدا خیرت بده
پاسخ:
خواهش میکنم هادی آقا
خدا خیرتون بده
مشکل بزرگی رو به راحتی برای من حل کردید

خیلی ممنونم
پاسخ:
خوشحالم که تونستم مشکلتون رو حل کنم
یا علی
سلام
دست شما درد نکند.
پاسخ:
خواهش میکنم عادل آقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات