مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

حاج آقا راشد یزدی و یک نصیحت

يكشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

سر اذون تازه رسیدم باب الجواد. دیدم اگه بخوام برم سمت آسایشگاه دیر میشه و بچه ها برای نماز جماعت صبر نمیکنن و از طرف دیگه از نماز جماعت توی صحن هم جا میمونم.

گفتم همینجا توی صحن جامع رضوی نمازم رو به جماعت میخونم.

نیت کردم و نماز مغرب رو شروع کردیم.

قبل از شروع نماز مکبر، امام جماعت رو معرفی میکنه ولی من طبق معمول حواسم نبود.

همین که امام جماعت تکبیرة الاحرام رو گفتم و نماز رو شروع کردم، از لهجه شیرین و لحن باصفاشون فهمیدم که حاج آقا راشد یزدی امام جماعت هستن.

نماز اول تموم شد.

یک بین الصلاتین مختصر و تعقیبات، آماده شدیم برای نماز عشاء ...

نماز دوم هم تموم شد یکی از خدام پرید پشت میکروفن و شروع کرد به خوندن زیارت امین الله

منم دیدم اگه بخوام امین الله رو هم با جماعت بخونم، دیر میشه و به موقع سر شیفت حاضر نمیشم.

این شد که بلند بشم و بدو بدو برم و بشینم کنار حاج آقا

سرشون پایین بود و داشتن تعقیبات نماز عشا رو میخوندن

- پرسیدم حاج آقا فرصت دارین سوالی بپرسم؟

+ سوالت رو بپرس من که همینجا هستم!

و شروع کردم یه سری مشکلات شخصیم رو براشون توضیح دادم

دو دقیقه بیشتر طول نکشید که سرشو بلند کرد و با اون چشمای باصفاش نگام کرد و گفت:

+ اگر خیر دنیا و آخرت رو میخوای به اینا عمل کن:

  • نماز اول وقت
  • سوره یاسین
  • [متاسفانه چون خیلی گذشته سومیش رو یادم رفته!]
  • ۰۱/۰۳/۲۲
  • ۱۸۵ نمایش | میـMiRـرزا

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات