مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

شاید برای شما هم پیش اومده باشه تا بخواین با مخاطبین و بازدیدکنندگان وبلاگتون، گفتگوی آنلاین داشته باشید!

به عنوان مثال شما مدیر یک وبلاگ پرسش و پاسخ علمی و یا با موضوع فرهنگی و انقلابی هستین و تمایل دارید تا متناسب با موضوع فعالیتتون با مخاطب ارتباط بگیرین. با استفاده از قابلیتی که در ادامه بهش اشاره میکنم به راحتی میتونین این ارتباط رو در وبلاگتون راه اندازی کنین؛

این ابزار که میشه گفت یک استارت آپ ایرانی و بومی هست رایچت نام داره.

شما با عضویت در سامانه رایچت به راحتی میتونین امکان گفتگوی آنلاین رو در وبلاگ یا سایتتون راه اندازی کنین.

برخی از امکانات این سامانه:

  • ماهانه 100 شارژ مکالمه
  • افزودن نامحدود وب‌سایت
  • افزودن نامحدود اپراتور
  • امکان پاسخگویی از تلگرام
  • امکان آپلود فایل تا 2 مگابایت
  • اپلیکیشن ویندوز
  • اپلیکیشن تحت وب
  • اپلیکیشن اندروید
  • اتصال رایچت به سایر اپلیکیشن ها
  • شخصی سازی ابزارک گفتگو
  • گفتگوی همزمان با کاربران
  • تغییر وضعیت اپراتور
  • آرشیو 30 روز مکالمات

تمامی این امکانات به صورت رایگان در نظر گرفته شده و میتونین به راحتی این خدمات رو در وبلاگ خودتون داشته باشین.

برای استفاده از این سامانه کافیه تا با کلیک روی دکمه زیر فرم عضویت و اشتراک رایچت رو تکمیل کنید.

  عضویت کاملا رایگان در رایچت  

اگر مشکلی در عضویت داشتین در بخش نظرات مطرح کنید تا کمک کنم 🌺

  • ۹۸/۰۴/۲۸
  • ۵۰۰ نمایش | میـMiRـرزا

رایچت

نظرات (۱)

من اگه بخوام این کار رو کنم ترجیح میدم از اسکریپت هایی مثل arrowchat استفاده کنم
پاسخ:
اسکریپتی که اشاره کردین علاوه بر تجاری بودن و نیاز به خرید مجوز برای استفاده، نیاز به فضای میزبانی برای نصب داره.
ولی موردی که در بالا معرفی شد کاملا رایگان هست و البته ایرانی (بومی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات