مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

کمی در مورد CFT بدانیم - نظر شما چیست؟

يكشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

آقای حسین شریعتمداری که مدیر مسئول روزنامه کیهان هست در متنی به گفته آقای صدر که از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند، اینگونه نقد کردند!!

چند لقمه حرف حساب در مقابل افرادی که خواسته و ناخواسته آب به آسیاب دشمن میریزند و دایه مهربان تر از مادر شده‌اند

«حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان:

جناب آقای صدر، از معاونین اسبق وزارت امور خارجه و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام ادعا می‌کند که «تصویب نشدنCFT مقدمات سقوط جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند»! و می‌فرمایند «مخالفان CFT این نکته را درک نمی‌کنند»!

اکنون فقط یک سؤال از ایشان در میان است و آن اینکه، آقای صدر آیا جنابعالی می‌دانید CFT (لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم) چیست؟! و آیا از موضوع و فحوای آن خبر دارید؟!

  • اگر پاسختان مثبت است، چرا بی‌آنکه به موضوع CFT و متن آن ‌اشاره کنید، در‌باره آن اظهار نظر می‌فرمایید؟! دستکم باید در چند جمله توضیح می‌دادید که CFT چیست؟! تا لا‌اقل مخاطبان شما بدانند درباره چه سخن می‌گویید و این لایحه چیست که به قول شما اگر تصویب نشود، مقدمات سقوط جمهوری اسلامی فراهم خواهد شد؟!
  • و اما چنانچه پاسختان منفی است و از CFT و متن و محتوای آن خبر ندارید، چرا درباره موضوعی که نمی‌دانید اظهار نظر می‌کنید؟!

با عرض پوزش باید گفت، اظهار نظر جنابعالی نشان می‌دهد که از این لایحه چیزی نمی‌دانید و این البته خوشبینانه‌ترین احتمال است.

1. جناب صدر! لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم یا همان CFT که یکی از لوایح چهارگانه FATF است در یک کلمه و همانگونه که از نام ظاهری آن پیداست به بهانه مقابله با تامین مالی تروریسم تهیه گردیده و تصویب آن با اصرار مدیران FATF به جمهوری اسلامی ایران توصیه -شما بخوانید دیکته- شده است.

2. جناب آقای صدر! از شما به عنوان یک شخصیت سیاسی که سالها در وزارت امور خارجه کشورمان مسئولیت داشته‌اید بسیار بعید است که از نقطه و محور اختلاف ایران اسلامی با طرف مقابل در خصوص CFT بی‌خبر باشید! اختلاف درباره تعریف تروریسم است.

3. از نگاه مدیران FATF آنگونه که رسما اعلام کرده‌اند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه قدس، وزارت اطلاعات، وزارت دفاع، سازمان صدا و سیما و افرادی نظیر سردار قاسم سلیمانی، سردار نقدی، فریدون عباسی و... مصداق تروریسم هستند و بر اساس FATF رابطه مالی نظام با این مراکز باید قطع شود و اموال این افراد توقیف و مصادره شود!

4. آقای صدر! شما با این خواسته CFT موافقید؟! و معتقدید اگر بودجه سپاه و نیروی قدس و وزارت اطلاعات و وزارت دفاع را قطع نکنیم و افرادی نظیر سردار سلیمانی و... را تحریم نکنیم، به قول جنابعالی «مقدمات سقوط جمهوری اسلامی ایران» فراهم شده است؟! و ترامپ و نتانیاهو و بن‌سلمان از خوشحالی جشن می‌گیرند؟!

5. آقای صدر! از کی تا به حال ترامپ، نتانیاهو و بن‌سلمان عاشق چشم و ابرو و حامی سینه چاک سردار سلیمانی و سپاه و نیروی قدس و وزارت دفاع و وزارت اطلاعات ما شده‌اند که اگر بودجه آنها قطع شود عزا می‌گیرند و به قول شما اصرار دارند که بودجه آنها قطع نشود؟!...

6. حالا بفرمایید کسانی که اصرار بر تصویب CFT دارند کشور را در مقابل دشمنانش خلع سلاح کرده و برباد می‌دهند یا آنانی که تصویب آن را فاجعه‌آمیز می‌دانند؟!

* شما نظرات در مورد FATF و CFT چیست؟

  • ۹۷/۰۸/۲۷
  • ۴۰۶ نمایش | میـMiRـرزا

CFT

FATF

نظرات (۳)

  • حمدان مقدم
  • احسنت
    پاسخ:
    نوش نگاهتون :)
    واقعا جالبه من خوشم اومده ممنون
    پاسخ:
    خواهش میشه بزرگوار
    واقعا وب سایت جالب و جذابی دارید...
    عالیه
    خوشحال میشم به وب سایت خلاقیت و ابتکار، رباتیک و الکترونیک ما هم سر بزنید.باتشکر
    http://mostic.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات