مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

مگه میشه مگه داریم؟

يكشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

مگه میشه آدم یه کتاب بخونه کنار صفحاتش حاشیه نزنه؟

مگه میشه کتاب بخونی و زیر نکات مهمش رو خط نکشی؟

مگه میشه کتاب بخونی و مباحث مطرح رو خلاصه یادداشت نکنی؟

__________________

پ.ن:

1. کتاب مثل نفت خام هست، مثل چوب، مثل آهن، مثل ابریشم یا طلا!

باید فرآوری بشه. باید ازش محتوای جدید تولید کرد. باید ازش ایده گرفت. باید ازش ارزش افزوده تولید کرد.

2. این رمان امنیتی عاکف که فهرستش اینجاست هم یه کتاب هست! اگر حاشیه‌ای دارین در نظرات اعلام کنید.

  • ۹۷/۰۳/۱۳
  • ۳۷۱ نمایش | میـMiRـرزا

کتاب

نظرات (۸)

  • سارا سماواتی منفرد
  • پس باید اول بخوانمش (-:
    پاسخ:
    هیچ وقت از دوباره خواندن ضرر نمیکنیم :)
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • آها از اون نظر
    😊
    موفق باشین ان شاء الله
    پاسخ:
    ;)
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • جمع نظرات چه فایده ای داره ؟
    پاسخ:
    منظورم از جمع رسیدگی و بررسی نظرات هست.
    همین الان که عبارت امنیتی هست، اونقده هرزنامه میاد چه برسه اگه نباشه!
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • خودش دوتایی میاد، این کد امنیتی رو بردارین درست میشه
    پاسخ:
    کد رو که بردارم که دیگه نمیشه نظرات رو جمع کرد!
    این یکی اومد:)
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • من گاهی اوقات برای آدما چشم و ابرو میکشیدم فقط
    پاسخ:
    یاد آثار خودم انداختین. چه شخصیت هایی که توی دفترامون نبود!
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • من گاهی اوقات برای آدما چشم و ابرو میکشیدم فقط
    پاسخ:
    چرا دوتا دوتا؟
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • من کتابای مدرسه و دانشگاهم همه نو هستن، انگار اصلا باز نشده تا حالا
    پاسخ:
    :)
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • من کتابای مدرسه و دانشگاهم همه نو هستن، انگار اصلا باز نشده تا حالا
    پاسخ:
    تمیز نگهداشتن توی همه چیز خوبه! ولی مغایرتی با حاشیه نویسی در کتاب نداره.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات