مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

اجرای خودکار یک دستور در اکسس در شروع برنامه

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

مدتی هست که دارم با اکسس یا همون MS Access کار میکنم که در این مدت سعی میکنم بخشی از تجارب خودم رو که فکر میکنم مفید باشه رو اینجا به اشتراک میذارم.

قبلا موردی رو با عنوان تبدیل اکسس 32 بیت به 64 بیت منتشر کردم که بازخورد خوبی داشت.

حالا میخوام آموزشی رو براتون قرار بدم که بتونید به محض اجرای فایل اکسس خودتون، یک دستور که اعم از اجرای یک فرم، گزارش، کوئری و یا دستور دیگه ای باشه رو اجرا کنید.

برای مشاهده باقی آموزش کلیک کنید

  • ۹۶/۰۳/۱۱
  • ۲۳۰۳ نمایش | میـMiRـرزا

Access

اجرای خودکار فرم اکسس

اکسس

ماکرو

نظرات (۱)

  • محسن مرادی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    راستی ببخشید حواسم نبود در صورت تمایل پیامک بفرستید....
    ***********
    پاسخ:
    سلام آقای مرادی

    از اظهار لطفی که داشتین متشکرم.
    اگر کمکی از دستم بر بیاد خوشحال میشم که در خدمت باشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات