مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

نجمام در گذر زمان

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

خب ماه مبارک رمضان هم با تمام خوبی‌هاش شروع شد! و من کماکان در حال بروز رسانی نجام هستم ...

نجمامـ

هونطور که در پست های قبلی در مورد نرم افزار مدیریت آموزش و مالی موسسات قرآنی نوشته بودم، هنوووووووز در حال گسترش و بروز رسانی این برنامه هستم.

داستان جالبی داره!

از یک برنامه ساده چاپ کارنامه در محیط اکسس شروع شد و الان به یک برنامه کامل برای ثبت اطلاعات مالی و آموزشی در موسسات قرآنی تبدیل شده.

اگر عمری بود و دل و دماغی ماند، یک پست مجزا برای توضیحات این نرم افزار منتشر میکنم تا دوستانی که لازم دارن مطلع باشن.

تا الان قریب به 40 بروز رسانی در بخش فوراند و بیش از 5 بروز رسانی در بخش بکاند برای این نرم افزار منتشر شده.


پ.ن

خب الان نیگا کردم دیدم خبری از اون پست سابقی که بالا گفتم نبودهآرام، پس لازم شد حتما در آینده در موردش بنویسم

  • ۹۷/۰۲/۲۹
  • ۳۴۲ نمایش | میـMiRـرزا

نجمام

نظرات (۱)

سلام.
می بخشین نرم افزار صلواتیه یا نه؟! میشه تستش کرد؟
پاسخ:
سلام
هنوز برای انتشار عمومیش تصمیمی نگرفتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات