مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

اتمام کار سایت استاد سید محمد یزدانی

جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام


خب بعد از سه چهار روز بالاخره تونستم سایت استاد عزیز، جناب آقای سید محمد یزدانی رو تموم کنم!

تو فصل بهار 95 توفیق شاگردی ایشون رو داشتم و درسهای خوبی گرفتم و تجربیات خوبی کسب کردم.


خب چی شد که من کار رو دست گرفتم؟

بعد از آشنایی در اون دوره اطلاعاتی از قبیل آدرس سایتشون به بچه ها دادن تا بتونیم به برخی از اسناد که توی سایت منتشر شده دسترسی داشته باشیم!

یه روز دنبال یه مبحث خاصی بودم که به ناچار باید سند ارائه میدادم! پس رفتیم سراغ سایت استاد. دیدم ای داد این چه وضع سایته؟

نه یک دسته بندی مناسب

نه یه جستجوی کامل و خیلی از موارد دیگه ...


یه ایمیل زدیم به استاد که عزیز دل، آخه این چه وضع سایته؟

راستش اصلا امیدی به جواب نداشتم، ولی بعد دو روز دیدم پاسخ دادن!


نوشته بودن که بله خودشون هم در جریان هستن و اگر پیشنهاد خاصی دارم ارائه بدم. منم چند مورد رو براشون پیشنهاد دادم که یک مورد تایید شد و رفتیم برای کار کردن!


خلاصه کار بعد حدود سه چهار روز پیگیری و ارتباط مستمر به سر انجام رسید و تحویل دادم.

شما هم اگه دنبال شناخت صحیح و کاملی از اعتقادات خودتون هستین یکی از منابع سایت ایشون هست. پیشنهاد میکنم یک بار هم که شده بازدید کنید.


سید محمد یزدانی

  • ۹۵/۰۸/۰۷
  • ۴۹۵ نمایش | میـMiRـرزا

اسناد وهابیت

سید محمد یزدانی

شناخت وهابیت

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات