مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

چی بپوشم؟

سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

چی بپوشم؟

این سوال معمولا توسط قشر خاصی از جامعه بیشتر پرسیده میشه!

ولی من نمیخوام به این قشر خاص اشاره بکنم ...


دوستانی که وب نویس هستن و دستی به صفحه کلید دارن، معمولا روی قالب سایت یا وبلاگ خودشون یه حساسیت هایی دارن. پس این رو هم از من قبول کنید که برای ششمین پست و نوشتم مجددا قالب رو تغییر بدم!

هنوز وقت آنچنانی نکردم تا خودم دست به کد بشم و یه قالب شخصی سازی شده رو پیاده کنم. برای همین سبکترین قالب رو انتخاب کردم تا بماند سر فرصت یه قالب درست و حسابی و جوون دار برای اینجا پیدا کنم.



فعلا یا علی

  • ۹۵/۰۷/۲۷
  • ۳۴۹ نمایش | میـMiRـرزا

تغییر قالب

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات