مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

عاشورا 95 هم تمام شد!

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک، علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار. و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم.

السلام علی الحسین، و علی علی بن الحسین، و علی اولاد الحسین، و علی اصحاب الحسین ...


خب دهه اول امسال هم تموم شد و الان بعدظهر عاشوراست!

امسال پای منبر و درس استاد نظافت بودیم و کسب فیض کردیم. مداحی هم که امسال آورده بودن، امتیازات خاصی داشت؛ اطلاعات جامع و کاملی داشت و مشخص بود که پای نفس اساتید مادح درس گرفته.

اشعاری هم که میخوند اشعار پر معنا و حماسی بود. ولی به نظر من مناسب این ایام نبود. زیاد حالت حزن رو نداشت و مخاطبین به سختی ارتباط بر قرار میکردن!

به نظر من همون مداح سال قبل بهتر بود.


بهر حال امشب شام غریبان حضرت هست. وعده دادن که پرچم متبرک ارباب رو میخوان بیارن تو مجلس.

دعا گوی همه رفقا و دوستان و آشنایان و فک و فامیل، خلاصه همه هستیم.

باشد تا مورد عنایت و قبول ارباب هم واقع بشه.


یه بیتی هم شب گذشته استاد خوندن که خیلی جالب و پر معنا بود برام

تمام عمرم را صرف مستی دوری از تو کردم

  • ۹۵/۰۷/۲۱
  • ۸۰۰ نمایش | میـMiRـرزا

عاشورا

قمه

محرم

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات