مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

تقریبا یک ماه گذشت ...

يكشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

این پست یک جورایی برای خودم هست.

دو، سه ماهی میشه که ویروس کرونا تقریبا دنیای خاکی ما رو درگیر خودش کرده، تا جایی که دیده شده بعضی‌ها دنیای ملکوتیشون هم درگیر این ویروس شده. (در این مورد مصادیق زیاد هست و میتونید خودتون از لابلای اخبار پیداشون کنید)

خب بنابر اصلی که حضرت امیر صلوات الله علیه فرمودند؛ کُلُّکُم راعٍ، و کلکم مَسئُولٌ عَن رَعیَتِه! ما هم دست بکار شدیم و حدود یک ماه میشه که از خونواده فاصله گرفتیم و تقریبا در طول این یک ماه دو یا سه مرتبه بهشون سر زدم.

یکی از همراهان بیماران که به عنوان مراقب شخصی بیمارش، چند روزی مهمون ما بود، در زمان انجام خدمت اومد و بهم گفت؛

+ حاجی دمتون گرم.

- گفتم چرا؟!

+ گفت: یه زمانی همین جوونای این مملکت بلند شدن رفتن جلوی صدام واستادن و سینشون رو سپر وطن و ناموسشون کردن و شدن مدافع وطن، بعدش بلند شدن و رفتن از ناموس اهل سنت و ایزدی‌ها و مسیحی‌ها و شیعه‌ها تو سوریه و عراق حمایت کردن و شدن مدافع حرم، حالا هم همین جوونا اسلحه رو زمین گذاشتن و ماسک و دستکش و کپسول اکسیژن و دارو و دوا رو برداشتن و دارن از مردم حفاظت می‌کنن و شدن مدافع سلامت!.

- گفتم: ...

تفاوت دیدگاه‌ها و نظرات گاها از زمین تا آسمون میشه!

برای همین گفتم که برای بعضیا فقط دنیای خاکی درگیر این ویروس شده، و بعضیای دیگه علاوه بر دنیای خاکی، دنیای ملکوتیشون هم درگیر این ویروس و امثالش شدن.

حرف و زیاد هست و منم یک روز رسیدم خونه و یک روز دیگه بیشتر فرصت ندارم و کار زیاد!

مواظب خودتون باشید و هوای این سید غریب امام خامنه‌ای رو هم داشته باشین، خیلی از فرمایشاتش رو زمین مونده

یا علی

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • ۳۱۷ نمایش | میـMiRـرزا

مدافع حرم

مدافع سلامت

مدافع وطن

کرونا

نظرات (۲)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • شما کم پیدایید یا من؟ :)
    پاسخ:
    دل به دل راه داره
    مدتی هست که درگیر همین مطالب این پست هستم و کمتر (شما بخونین اصلا) فرصت نمیکنم برسم بیام نت سر بزنم.
    ولی خب اسامی و آدرس ها رو یادمون نمیره
  • دچارِ فیش‌نگار
  • سلام
    پاسخ:
    سلام بر فیلسوف بیان
    خوبی مرد؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات