مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

بعد از اینکه پرونده پی ان دی «مربوط به پرتاب ماهواره و جلوگیری آمریکا و دولت ایران از آن» وَ درگیری با جک اندرسون در خاک ترکیه و دستگیری رفیقم که فرمانده تیم جاسوسی_تروریستی بود، یعنی عطا که در مستند داستانی امنیتی عاکف سری دوم خوندید، بعد از بسته شدن پروندش و دستگیری اعضای اون شبکه و ...! مدتی رو درگیر مسائل بازجویی از اعضای اون شبکه بودم.


فهرست - مقدمه قسمت سوم


اما چند وقت بعد از طی شدن مراحل بازجویی از اون شبکه دستگیر شده، مقامات بالا بنابر دلایلی نامعلوم من رو از بازجویی کنار زدن و یه مرخصی اجباری یک هفته‌ای بهم دادن. تصمیم گرفتم برای استفاده از اون مرخصی به اتفاق همسرم عازم سفر تفریحی کیش بشم.

بعد از اینکه از اون سفر برگشتم یک پرونده‌ی پر و پیمون جدید بهم سپردند که 2 ماه درگیر عملیات‌های اطلاعاتی برون مرزی سمت یکی از کشورهای اروپایی شدم.

پس از به پایان رسیدن ماموریتم در اون کشور اروپایی، وقتی به خاک ایران بازگشتم متوجه شدم معاونت بخش ضدجاسوسی نهاد ما در یکی از ماموریت‌ها به شهادت رسیده. اگر خاطرتون باشه در سری دوم مستند داستانی براتون توضیح داده بودم که قرار بر این شد من و به بخش ضدجاسوسی منتقل کنند که من سخت مخالفت کردم.

علیرغم اینکه مقامات میدونستن من مخالف حضور در این واحد هستم، اما به دلیل اینکه معاونت بخش مذکور به شهادت رسیده بود، ریاست نهاد ما و حاج کاظم (معاون کل) بنده رو بعنوان معاونت واحد ضدجاسوسی به مدیر کل اون بخش پیشنهاد و معرفی کردند. بعد از یکسری جلسات و بررسی ها، منتقل شدم به واحد ضد نفوذ (جاسوسی) و ضدتروریسم، تا ادامه‌ی خدمتم در این معاونت باشه.

مشکلات و کارهای من روز به روز بیشتر میشد، وَ با تحمیل سیستم بابت قبول کردن این پست جدید، همه چیز شد قوز بالا قوز. مسئولیت سنگینی بهم واگذار شده بود، چون این بخش از سیستم اطلاعاتی کشور حساسیت های بسیار ویژه‌ای داشت.

گاهی اوقات بخاطر فعالیت‌های زیاد، استرس‌های مفرط، مریضی و مشکلاتم دو چندان می‌شد. کسی در امور اطلاعاتی و امنیتی فعالیت کنه ولی هر از گاهی مریض نشه باید گفت خیلی هنر کرده. یعنی جزء نامبر وان‌ها محسوب میشه.

در هر کشوری که باشید، مباحث امنیتی شوخی بردار نیست ... بخصوص این کشور ... یعنی کشور خودمون. یعنی ایران عزیزمون که حاصل خون چند صد هزار شهید از دفاع مقدس، شهدای ترور، مدافع حرم، امنیت و ... هست که دشمن هر لحظه بدنبال یک حفره میگرده تا از مرزهای زمینی، دریایی، هوایی، نفوذ یا حمله کنه. اونوقت هست که رحم به هیچ کسی نمی‌کنه؛ حالا میخواد هرکسی از هر جناح و سلیقه‌ای باشه.

گاهی یک لحظه غفلت باعث میشه تا یک حکومت دچار شکست سیاسی - امنیتی بشه و چه بسا این شکست‌ها باعث میشه کشور هدف تا لبه‌ی پرتگاه بره و سقوط کنه.

واحد ضد نفوذ (جاسوسی) وَ ضد تروریسم نهادهای اطلاعاتی مثل وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه، بخش فوق العاده حساسیه، وَ اگر بخوام بگم این واحدها بیشترین و حساسترین کار کشور رو دارن دروغ نگفتم و اغراق نکردم. چون مستقیم علیه دشمنان خارجی وَ عوامل اون‌ها در داخل پنجه در پنجه دارند مبارزه می‌کنند.

حدود یک ماه به طور شبانه روز مشغول مرور بعضی پرونده‌ها و رصد بعضی مسائل شدم. باید بعضی از تجارب و کارها و شیوه‌ها به من منتقل می‌شد. عین یک دولت که میاد جایگزین دولت قبلی میشه، مسئول قبلی به مسئول بعدی یکسری آموزش و راهکار میده تا در یک بازه‌ی زمانی خاص شخص جدید به امور مسلط بشه که در روند مسیر سیستم خللی وارد نشه. اما اون بخشی که من می‌خواستم ادامه‌ی خدمت بدم، معاونتش به شهادت رسیده بود.

یک ماه می‌شد که از خواب و خوراک افتاده بودم. مستقیما زیر نظر مدیر کل بخش ضدجاسوسی در حال کسب تجربیات بودم. معمولا شب‌ها نمی‌رفتم خونه. یعنی می‌رفتم اما ساعت دو بامداد از اداره خارج می‌شدم و می‌رفتم خونه، ساعت 7 و نیم صبح مجددا برمیگشتم اداره.

پرونده‌هایی به دستم رسیده بود که حساسیت‌های ویژه‌ای داشت. بعضی مسئولین، بعضی آقازاده‌ها و همچنین بعضی کله گنده‌های این کشور رفتارها وَ عملکرد و سفرهای مشکوکی داشتند که باید پیگیری می‌شد.

از طرفی بعضی عناصر خارجی فعال در ایران وَ برخی از خبرنگاران کشورهای مختلف که در ایران مستقر بودند، وَ همچنین اکثر عوامل سفارت‌خانه‌ها در ایران نفوذی بودند و مشغول فعالیت‌های خاص که باید 24 ساعته رصد می‌شدن. همه‌ی این کسانی که ذکر کردم به دلیل یکسری اتفاقات در تور اطلاعاتی ما بودن و توسط بچه‌های ما رهگیری و کنترل می‌شدن.

ادامه دارد ...


کپی و هرگونه استفاده (تاکید می‌کنم هرگونه استفاده) از این مستند داستانی امنیتی فقط با ذکر منبع و لینک کانال خیمه‌گاه ولایت که در پایین درج شده است و ذکر نام عاکف سلیمانی مجاز می‌باشد و گرنه قابل پیگیری و ‌شکایت خواهد بود و‌ از لحاظ شرعی پیگرد الهی دارد.

  • تلگرام: https://telegram.me/kheymegahevelayat_ir1
  • اِیتا: http://eitaa.com/kheymegahevelayat
  • سروش: http://sapp.ir/kheymegahevelayat
  • ۹۸/۰۵/۰۴
  • ۷۷۱ نمایش | میـMiRـرزا

رمان امنیتی

مستند داستانی امنیتی عاکف

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات