مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

مسئول دفترم در و باز کرد و اومد و چند تا جلسه رو یادآوری کرد.

جلسه با معاونت امنیت سازمان انرژی اتمی کشور و دومین جلسه هم با سه تن از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس و جلسه سوم هم جلسه با تیمی از وزارت نفت، از جلساتی بود که بهم یادآوری شد. تا حدود ساعت یازده هر سه تا جلسه رو توی دفترم تموم کردیم و یکی دو تا کار کوچیک داشتم و انجام دادم ...


فهرست - قسمت قبل


اون روز خیلی کِسِل بودم ... میخواستم برم فَصد و حجامت کنم اما گفتم میوفتم و بیحال تر میشم. به مسئول دفترم گفتم کسی اومد کارم داشت بگو فعلا بهش نمیتونید دسترسی داشته باشید.

درو از پشت قفل کردم و رفتم روی مبل دفترم دراز کشیدم. خیلی خسته بودم. سر درد شدید داشتم. ذهنم خسته بود. بدن درد داشتم. همش معده درد شدید رفلکس معده، از مشکلات هر روزم بود. طوری که از شدت درد شدید نمی فهمیدم کلیه هام درد میگیره یا کمرم یا معدم ... همونطور که بالاتر گفتم، آثار ناشی از اون سمومی که در بدنم بود، بیشتر روزها اذیتم میکرد. خدا رو شکر، بعد از مسموم شدنم در ماموریت ها و عملیات های برون مرزی، توی ایران چندبار خون بدنم عوض شد و چندباری هم فصد و حجامت کردم و خون های کثیف بدنم دفع شد تا بدنم با این کار و یه سری داروهای قوی، تا حدودی درمان شد.

یه نیم ساعتی رو با درد معده و سر درد شدید گذروندم. با دستم سرم و ماساژ میدادم اما تاثیری نداشت. دیدم مغزم داره میاد توی دهنم انگار و اصلا خوب بشو نیستم ...

با همون سر درد شدید و تاری چشم و معده درد و ... رفتم دفتر حاج کاظم و به حاجی گفتم که مرخصی میخوام. بهش گفتم میخوام برای دو هفته نباشم. میخوام انقدر نباشم که تا ذهنم و جسمم و آروم کنم. توی تشکیلات و سیستم ما یه خرده مرخصی گرفتن های طولانی به خاطر شرایط کاریمون سخته. البته یه خرده که چه عرض کنم، باید بگم قبرت کنده میشه.

چون هم حساسیت داره، و هم مسائل امنیتی شوخی بردار نیست که بخوای پیش خودت بگی برم خوش بگذرونم یا استراحت کنم چند روز ... اما خب بعضی اوقات بخاطر ریکاوری کردن ذهن و قلب و روح و آرامش مغز، این مرخصی برای امثال من که مثل تراکتور کار میکنند، نیازه.

چون کار تشکیلاتی و امنیتی نیازمند هوش فوق العاده بالایی هست. هوش بالا هم نیاز به آرامش جسم و روح داره و اگر خسته باشی، نمیشه کار هوشی و امنیتی کنی. از طرفی، در این سه سال اخیر حدود چهل پنجاه تا، پرونده امنیتی بزرگ و بستیم من و همکارانم جدای پرونده های کوچیک.

بعد از اتمام بعضی از پرونده ها، به اجبار گاهی بهم مرخصی میدادن، و بهم میگفتن برو استراحت کن اما من نمی رفتم. چون کار انقلابی و جهادی شوخی بردار نیست. منم برای دینم و عقیدم و راه انقلاب و شهدا کار میکردم. نه برای پولش. چون انقدر داشتیم که آبرومون تامین بشه و دستمون جلوی کسی دراز نباشه ... خلاصه، اینبار دیدم اگر نرم مرخصی، اوضاع جوری میشه که یک ماه زمین گیرم و کار بیخ پیدا میکنه.

القصه، مرخصی ردیف شد.

منم توی این مرخصی 9 روزه که حاجی با هزارتا خواهش و التماس از مقامات بالادستی برام گرفت، اول رفتم یه روز به طور کامل خودم و درمون کردم، و بعد با فاطمه زهرا خانوم همسر گرانقدرم، رفتیم سیاحت و زیارت. 3 روز مشهد و دو روز هم قم زیارت عمه جانم حضرت معصومه سلام الله علیها.

خدا میدونه همین الان که دارم میگم قلبم داره می تپه برای زیارت این خواهر و برادر آسمانی. یکی دو روزی هم بعد اون دوتا سفر معنوی رفتم خدمت بعضی بزرگان و صاحب نفس هایی که از اساتید اخلاق و عرفان هستند در تهران. البته توی مشهد و قم هم همینطور بود. خدمت بعضی عارفان و سالکان بالله رسیدم. هرجایی هم میرفتم فاطمه زهرا خانوم هم با من بود و دوتایی میرسیدیم خدمت بزرگان دین. توی تهران هم که بودم همین بود. هم تفریح داشتم و هم خدمت عرفا و بزرگان رسیدن. چون معنویت باعث میشه که انسان پیشرفت کنه و در دراز مدت آثارش و میبینه. روز هفتم مرخصیم بود که بعد از نماز صبح سوار ماشین شدم و رفتم سمت لواسون.

ادامه دارد....


کپی و هرگونه استفاده (تاکید میکنیم هرگونه استفاده) از این مستند داستانی امنیتی فقط باذکر منبع و لینک کانال تلگرام و ایتا و‌ سروش (خیمه گاه ولایت) که در پایین درج شده است مجاز می باشد وگرنه قابل پیگیری و‌شکایت خواهد بود و‌ از لحاظ شرعی پیگرد الهی دارد.

  • تلگرام: https://telegram.me/kheymegahevelayat_ir1
  • اِیتا: http://eitaa.com/kheymegahevelayat
  • سروش: http://sapp.ir/kheymegahevelayat

  • ۹۷/۰۹/۰۵
  • ۱۰۲۷ نمایش | میـMiRـرزا

رمان امنیتی

مستند داستانی امنیتی عاکف

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات