مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

پیشنهاد شما برای عبور از بلاگ!

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

مدتی میشه که این مسئله دار بودن بخش جستجوی بلاگ داره بد جوری میره روی اعصاب بنده!

با اینکه چند مرتبه هم پیگیری کردم ولی جواب درست درمونی از طرف مدیران بلاگ داده نشده، برای همین اگه شما بخواید از بلاگ مهاجرت کنید، کدوم سرویس دهنده رو انتخاب میکنید؟

علت انتخابتون رو هم بفرمایید

  • ۹۷/۰۷/۱۷
  • ۵۲۴ نمایش | میـMiRـرزا

نظرات (۶)

  • سِـــــــد جَــــــواد
  • بلاگ هم ازون قشر ارگان هاست
    که میسازنش ولش میکنند میرن
    ولی خب همین بلاگ بهتر از سرویس های دیگه است
    مگه این که برید تو کار ورد پرس و دامنه
    پاسخ:
    باقی مواردش قابل قبوله تقریبا
    ولی خب من با این بخش جستجو واقعا مشکل دارم!
    پیشنهادی نداری آسید جواد؟
    سلام
    برا مهاجرت تون.این سایت های آخرش comاوصلا بهشون سایت میگویند میتوانید استفاده کنید...
    پاسخ:
    سایت نمیخوام!
    همین الان اونقده سایت سرم ریخته که به مدیریتشون نمیرسم.
    وبلاگ میخوام که حداقل امکانات رو داشته باشه، نه مثل بلاگ که یه جستجوی ساده رو نداره!!!
    سلام هان تازه متوجه شدم....
    پاسخ:
    بله
    دوتا وبلاگ دارم اینجا
    یکی همینی که در خدمتم
    و یکی آموزشی که بیشتر برای اون به مشکل برخوردم!

    حالا شما پیشنهادی دارین؟
    سلام یعنی چی متوجه نمیشم؟؟
    پاسخ:
    سلام

    مدتی زیادی هست که بخش جستجو در سیستم وبلاگهای بلاگ دچار مشکل و اختلال هست.
    چیزی هم که من تا الان بدست آوردم اینه که: چون سیستم جستجوی وبلاگهای بلاگ به سایت سلام متصل هست و سلام هم با اختلال شدید مواجه هست، لذا وبلاگهای بلاگ بخش جستجو شون عملا از کار افتاده
  • دانلود سریال گیم اف ترونز
  • سلام جالب بود تازه وبلاگتونو توی بخش بروز رسانی شده ها دیدم خوشحال میشم به بلاگ منم سر بزنید ♥
    سلام سوال چرا میخواهید عبور کنید؟؟
    پاسخ:
    مسئله‌دار بودن جستجوی بلاگ!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات