مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

افزونه کیف پول وردپرس

شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

 

مدتی هست که بخشی از فعالیت های دنیای مجازی رو منعطف به بهینه سازی و بومی سازی افزونه ها میکنم! و چون این وسط یه پیوندی بین من و وردپرس هست، بیشتر روی این سیستم دارم کار میکنم.

اخیرا افزونه های مختلفی رو بروز رسانی کردم و منتشر شده که قصد دارم یه توضیح مختصری در اینجا برای معرفیشون بدم

 

کیف پول وردپرس

افزونه کیف پول وردپرس

یکی از افزونه های جانبی برای EDD افزونه کیف پول هست که این قدرت رو به مدیر و کاربر سایت میده تا انعطاف بیشتری برای روش پرداخت های سایت و مدیریت موجودی حساب کاربران داشته باشه.

 

شما میتونید برای دریافت این افزونه به آدرس زیر مراجعه کنید.

افزونه ودپرس کیف پول EDD

 

البته در لینک بالا توضیحات بیشتری همراه با تصاویر مربوطه برای آشنایی شما قرار گرفته است که میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات