مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

تولدی در بیان ...

سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

سلام

امروز 04/10/2016 مصادف با 13 مهرماه 1395 و دوم محرم الحرام 1438 است.
تصمیمی گرفته شد تا فعالیت وبلاگیم را مجددا شروع کنم و بخشی از گزارشات فعالیت‌های خودمو اینجا بذارم.

از جایی که غالبا عادت به رسمی نوشتن دارم و سعی میکنم نوشته‌هام شکل و شمایل رسمی داشته باشه، ولی بنا دارم اینجا یکم بیشتر محاوره‌ای بنویسم تا بتونم راحت‌تر صحبت و بیان احساس کنم! [عجب جمله ای گفتمwink]

 

خب در حال حاضر هم دارم پست‌های پیشفرض سامانه بیان رو ویرایش میکنم که هم شناسه‌شون از دست نره هم مطالبی باشه فعلا توی وبلاگ.

پس فکر میکنم برای فعلا بس باشه

  • ۹۵/۰۷/۱۳
  • ۱۲۶۶ نمایش | میـMiRـرزا

نظرات (۶)

باسلام وخسته نباشید خدا اجر تون بده سربازان امام زمان از این همه زحمتی که برای امنیت کشور ایران اسلامی میکشید واقعا دست تون درد نکنه ای کاش سیاسیون هم مثل شما احساس مسئولیت میکردند واز منافع کشور دفاع میکردنند ولی افسوس که بعضی مسئولین غربگدای ما سر تعظیم در برابر دشمن فرو میاورند واز خون شهدا میگذرند خدا لعنت شون کنه لیبرال های مفتخور
پاسخ:
سلام علی آقا
از اظهار لطفتون ممنونم
سلام و خدا قوت
ی سوال امنیتی
چرا...؟؟؟
و سوال فوق امنیتی
ادامه سری سوم چی شد برادر از بهمن 98 منتظریم
موهامون سفید شد دیگه
پاسخ:
سلام و ادب
عارضم خدمتتون که داستان نیاز به ویرایست بسیاری داره و فرصت لازم برای ویراست دقیق رو ندارم متاسفانه.
امید به خدا در زمان بندی خاصی ادامه داستان منتشر خواهد شد.
قسمت ۴ داستان رو کی میزارید
سلام وخدا قوت
ببخشید میتونم بپرسم ادامه مستند داستانی چرا دیگه از مهر ماه نوشته نشده .
خدایی نا کرده اتفاقی برای حاج عاکف افتاده.
پاسخ:
سلام و احترام
خیر اتفاقی برای ایشون رخ نداده.
در برنامه ریزی جهت ویراست داستان اخلالی پیش اومده که دلیل تاخیر در انتشارش شده
سلام
خوب هستید؟
ببخشید می تونم بپرسم شما تو چه حوزه ای فعالیت می کنید؟ :)
پاسخ:
سلام آقا میلاد
قدیما میگفتن همه کاره و هیچ کاره
الان میگن آچار فرانسه :D
  • فرید پرهمت
  • احسنت
    پاسخ:
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات