مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

مستند داستانی امنیتی عاکف - قسمت هجدهم

پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم
#مستند_داستانی_عاکف قسمت هجدهم

اینجا بود که جواب سوالم و گرفتم و فهمیدم که چرا این همه از فیلم و عکس و مسائل مربوط به جاسوس های دستگیر شده قبلی برامون توضیح داد. دلیلش این بود که این پرونده در ادامه ی اون پرونده بوده.

پرونده رو داد بهم تا شروع کنم.

مستقیم اومدم توی اتاقم و یه نفس راحت کشیدم. خیلی دلم هوای فاطمه رو کرده بود.

اومدم پایین و رفتم گوشیم و از ورودی اداره تحویل گرفتم و رفتم روی صندلی که نزدیک یه باغچه کوچیک توی اداره بود نشستم و زنگ زدم بهش. چندتا بوق خورد.

+الو سلام خانمی، خوبی؟

_سلام محسن خانِ زِبِل . ممنون منم خوبم. تو خوبی عزیزم؟

خیلی دوست داشتم لحن صحبت ها و شیطنت هایی که خانمم برای من داشت. همش با شوخی هاش به من انرژی می داد.

+چه خبر عسلِ من؟ شوهرگرامیتون و نمی بینید خوش میگذره؟

_نه بابا این چه حرفیه. شما تاج سری همسر جان. راستی محسن جان، مامانت زنگ زد. سراغت و میگرفت. زنگ بزن ببین بنده خدا چیکارت داره.

+چشم عزیزم بهش زنگ میزنم. من یه خرده دیر میام احتمالا خونه. چون کار دارم.

_اونوقت مثلا ساعتِ چند؟

+قرار شد نپرسی دیگه... میام... هروقت کارم تموم بشه میام. تو هم اگر دوست داری، برو خونه مامانت اینا. به وقتش میام دنبالت. من دیگه باید برم، کاری نداری؟

_حضرت آقا داریم حرف می زنیم مَثَلَنااااا... احیانا اگر سازمان سیا و موساد اسراییل متوجه نمیشه!!! همش زودی قطع میکنه.عه..

خندم گرفت و گفتم:

+باشه بابا حرص نخور بگو فدات شم. بفرمایید سرکارِ عِلِّیِّه درخدمتم...

_هیچ چی... فقط خیلی دوست دارم عزیزم.

+منم دوست دارم فاطمه ی خوشکل و مهربونم. حالا اجازه میدی خداحافظی کنم؟؟

_بلی بلی، آری آری، خداحافظی کن مزاحم خانمت نشوووو.. بای بای. بوس بوس.

باخنده وشوخی منم بهش گفتم:

+ چشم خانمم. شما هم همینطور مزاحمم نشووو. یاعلی

_یازهرا

خیلی انرژی گرفتم از فاطمه. چون واقعا سنگ صبورم بود.خیلی خوبه که خدا به آدم همسری بده که درکنارش آرامش بگیره اون شخص.
بعد از صحبت با خانمم، گوشی و تحویل دادم و رفتم دفترم. نشستم پرونده رو بررسی کردم. ساعت حدود 10:20 دقیقه صبح بود. تا ساعت 16 نشستم توی دفترم پرونده ی جدیدو بررسی کردم. فقط برای نماز و یه مقدار ناهار ، پرونده رو گذاشته بودم کنار.

خوب نشستم ظرف چند ساعت، 117 صفحه رو سه بار مطالعه کردم. باید شروع می کردم برای اقدام علیه حریف. چون فهمیده بودم اوضاع از چه قراره.
اما طبق معمول و کاری که همیشه قبل از شروع به کار روی پرونده ها انجام میدادم اونم این بود که دورکعت نماز استغاثه هدیه به خانم فاطمه زهرا و زیارت عاشورا میخوندم.

سریع توی دفترم سجاده رو پهن کردم و شروع کردم به این عمل.

بعد از اشک و ناله و اسثغاثه، آرامش گرفتم و احساس معنویت کردم خداروشکر.

بلند شدم رفتم دوباره پشت میزکار... نشستم پروژه رو روی یک کاعذ برای خودم ترسیم کردم. از حریف و اینکه درحال حاضر باید ازکجا شروع کنم. و چه چیزهایی رو نیاز دارم.

قدم دوم رو برداشتم. اول نمازو استغاثه و بعدشم ترسیم پروژه روی کاغذ برای خودم. اما دقیق مونده بودم و نمی دونستم روی پرونده ای که بسته شده و دوباره باز شده باید از کجا شروع کنم.

دو روزی به همین شکل گذشت. منم فقط روی این پرونده متمرکز شدم. قشنگ مطالعه کردم تا بتونم روی پرونده سوار بشم و مشکلی پیش نیاد. در همین بین، جلسات مشورتی خودم و با کارشناس ها داشتم و مشورت می کردم.

توی بررسی چندباره پرونده، یه هویی به یه اسمی برخوردم. همش برام این اسم سوال بود. که چرا آمار دقیقی ازش نیست. حتی با مقامات بالاتر که روی پرونده دستگیری تیم های جاسوسی قبلی که این پرونده در امتداد اون بود، صحبت میکردم. به یه سری جمع بندی هایی رسیدم.


توی دفترم مشغول کار بودم که به فکرم یه چیزی رسید.

بلافاصله مانیتورم و روشن کردم. وصل شدم به یکی از کارشناسا به اسم یزدانی. اومد روی مانیتور.

+سلام آقای دکتر یزدانی.

_سلام آقای دکتر عاکف! چطوری؟

+جناب یزدانی،حریف وچندسال قبل زدیم ناکار کردیم. خیال کردیم تبدیل به فسیل شده. ولی دوباره اجزای اون و کنار هم چیدن و میخوان ادامه بدن. نمیدونم از کجا شروع کنم. نظرت چیه؟

یزدانی گفت:

_اطلاعات اولیه چقدر داری؟

+دارم بررسی میکنم. منتهی یه اسمی من و آزار میده. ولی اون در حد یه آدمی هست که...

تاگفتم در حد یه آدمی هست که... دیدم یزدانی گفت:

_ برو دنبالش!

+مطمئنی دکتر؟

_آره عاکف جان. میتونه شروع خوبی باشه.


مانیتورو خاموش کردم.

سریع اومدم روی تخته وایت بُردِ دفترم اسم آدمایی که نیاز داشتم و نوشتم.

👈 ادامه دارد....

✍️ نویسنده: مرتضی مهدوی

⛔️ #کپی و هرگونه استفاده (تاکید میکنیم هرگونه استفاده) از این مطلب فقط باذکر منبع و لینک کانال تلگرام ( #خیمه_گاه_ولایت ) که در پایین درج شده است #مجاز می باشد وگرنه از لحاظ شرعی پیگرد الهی دارد. ⛔️


↪️ @kheymegahevelayat_ir1

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات