مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

مستند داستانی امنیتی عاکف - قسمت پانزدهم

جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم
#مستند_داستانی_عاکف قسمت پانزدهم

+خب من الان تکلیفم چیه؟

_شما رو برای جلسه مشترک معاونت ما، با واحد ضدجاسوسی خبرتون میکنم.

خداحافظی کردیم و چنددیقه بعدش، شخصا خودش تماس گرفت و گفت:

ساعت 9:35 دقیقه باش اتاقم.

خیلی روی وقت حساس بودم. اینم از من بدتر. حالا ساعت چند بود؟ 9:32

باید سه دقیقه ای خودم و از طبقه 8 میرسوندم طبقه13...

سریع رفتم سمت آسانسور. حاج کاظم و دیدم که داشت میرفت سمت اتاقش.

فقط بلند داد زدم:

+حاجی سلاااام.

_سلام، چه خبرته.

+هیچچی دارم میرم عرش.

رفتم دکمه رو زدم سوار آسانسور شدم و فوری رفتم طبقه13. خارج شدم ازش وَ فورا رفتم دفتر حق پرست.

نفس نفس میزدم. در زدم رفتم داخل.

+سلام علیکم

_سلام عاکف خان. بفرما بشین..

دیدم چندتا از بچه ها دارن میخندن و باهم پِچ پِچ میکنن.

فهمیدم که مانیتور حق پرست روشن بوده و داشته سالن و چک میکرده و می دیدن که من دارم بِدو بِدو میام،میخندیدن. قشنگ یه ارزیابی کردم تیمی که وارد دفترش شده بودن و.  دیدم یکی از کارشناسای بخش جنگال(جنگ الکترونیک و سایبری) و یکی از بچه های ضدجاسوسی و یکی از بچه های معاونت خارجی و عملیات های برون مرزی و چندتا از کارشناسانِ امور اطلاعاتی تشریف دارن.

رفتم کنار حق پرست نشستم. دیدم بلند شدن برن همکارام. گفتم کجا؟ تازه ما اومدیم.ما آدم بدی نیستیم دارید میریداااا . گفتند جلسمون با حاج آقا تموم شد. بریم کارامون و برسیم.

خداحافظی کردیم و رفتند. من موندم و حق پرست و پیمان(مامور ضدجاسوسی) و ایزدی، که مشاور و مسئول دفتر حق پرست بود. دیدم هم زمان قاسمیان هم اومد. قاسمیان مسئول واحد ضدجاسوسی بود. با پیمان توی یک رده کار میکردند.

حق پرست شروع کرد قرآن وگرفت و 5 آیه از قرآن و به صورت ترتیل خوند. صلوات فرستادیم و شروع کرد.


_بسم الله الرحمن الرحیم

سقف جلسه،35 دقیقه. برادران محترم خوب توجه کنند.

طبق اخبار واصله از منابع ما ، قرار هست یک پروژه گسترده و بزرگ اطلاعاتی توسط دشمن شماره یک ما یعنی آمریکای جنایتکار در خاک ایران انجام بشه.

مانیتور اتاقش و روشن کرد. گفت:


👈 ادامه دارد....

✍️ نویسنده: مرتضی مهدوی

⛔️ #کپی و هرگونه استفاده (تاکید میکنیم هرگونه استفاده) از این مطلب فقط باذکر منبع و لینک کانال تلگرام ( #خیمه_گاه_ولایت ) که در پایین درج شده است #مجاز می باشد وگرنه از لحاظ شرعی پیگرد الهی دارد. ⛔️

↪️ @kheymegahevelayat_ir1

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات