مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

مستند داستانی امنیتی عاکف - قسمت چهارم

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم

#مستند_داستانی_عاکف قسمت چهارم


یه هویی سید رضا که صندلی عقب نشسته بود دستش و گذاشت روی شونم و گفت:
«حاجی داشتیم می اومدیم، حاج کاظم (معاونت تشکیلات) گفت گوشی عاکف رو هم برید از خونش بگیرید و ببرید فرودگاه.»
خوبه درمورد حاج کاظم اینجا یه کم توضیح بدم.


حاج کاظم خیلی هوام و داشت. چون همرزم پدر شهیدم توی جنگ بود. رابطه خانوادگیمون هم در حد تیم ملی بود و کلی سر و سِر داشتیم باهم. طوری که دختراش بهم میگفتند داداش. یا نوه های پسریش من و  عمو صدا می کردند و دخترش هم هنوز متاهل نبود.


چریک بود توی جنگ. از همرزمان حاج قاسم سلیمانی و شهید چمران و باکری و همت و متوسلیان و... بود. مُخ مسائل اطلاعاتی و ضدجاسوسی بود. خیلی از پروژه های کلان اطلاعاتی امنیتی توی مشتش بود و اون توی کشور حل کرده بود و احدی هم قرار نبود بفهمه. چندبار توی عراق اسیر شد.  به جرات می تونم بگم نصف رگ های بدنش سوخته بود. به خاطر دردی که داشت، هر دو سه روز20 تا مُرفین میزد. در جنگ شیمیایی شد. نخاعش آسیب دید. بازم از جنگ دست نمی کشید. چون عاشق امام بود.


بعد از امام هم با حضرت امام خامنه ای بیعت کرد. و مستقیما پیش آقا گفت اگر لایق نبودم در رکاب امام به شهادت برسم، حالا حاضرم در رکاب شما امام بزگوار حضرت خامنه ای کبیر باشم تا شربت شهادت رو بنوشم.


حدود 8 سال قبل بازنشسته شده بود. ولی اداره بهش نیاز داشت. نمیزاشتن بره. چند بار با مقامات عالی رتبه ی امنیتی کشور حرف زد. بهشون میگفت نمیتونم. دارم میبُرَّم. بزارید برم آخر عمری یه کم زندگی کنم.

جغرافیا خونده بود و اینکه دکترای آی تی و علوم سیاسی هم داشت، باز هم با این مریضی هاش، اداره نمیزاشت بعد از بازنشستگیش بره.


گوشی و گرفتم از سیدرضا و روشن کردم. دیدم خانمم توی این چند دیقه اخیر، 5 بار زنگ زده.


یه نکته ای رو هم بگم... توی کارهای برون مرزی  که زمانش طولانی هست گوشی و خط شخصی نمی تونیم داشته باشیم. بخصوص توی سوریه که درحال حاضر شده چراگاهِ جاسوسان. چون ریسکش بالاست. چون جدای جنگ نظامی، یک جنگ اطلاعاتی عظیمی هم وجود داره که شما تصور کنید، آمریکا و عربستان و انگلیس و فرانسه و قطر و اردن و ترکیه و... یک طرف که باید اسمش و گذاشت ناتوی اطلاعاتی غربی_عربی. از طرفی ایران و حزب الله هم یک طرف. روسیه هم که به خاطر منافع خودش مجبور هست کنار ایران بمونه.
هم گوشی ها و هم سیم کارت هارو تشکیلات خودمون تعیین میکرد و مدت خاصی هم داشت استفاده ازش. و هرجایی که خودم احساس می کردم داره وضعیت منفی میشه، و یا داخل ایران تشخیص میدادن دایره امنیت داره کِدِر میشه باید اون گوشی و سیم کارت نابود می شد.


گوشی و روشن کردم دیدم توی این چند دیقه اخیر خانمم 5 بار زنگ زده.

چون دیگه مامویت من توی سوریه بعد از 6ماه بنابردلایلی به پایان رسید و باید تیم بعدی برای انجام تکمیلی اون مرحله وارد می شد.


توی این 6ماه با خانمم اونم به طور امن و خیلی کوتاه چندبار صحبت کردم. نه میتونستیم دوتا کلمه حرف عاشقانه بزنیم، و نه میتونستیم قربون صدقه هم بریم. ارتباطِمونم به درخواست من هر دوهفته یکبار، و طبق نظر داخل ایران به مدت 3 دقیقه برقرار می شد و مستقیم تماس نداشتیم.


اول با داخل کشور هماهنگ می کردم، اونها مارو به هم وصل می کردن. توی شرایط خوبی نبودم از لحاظ امنیتی چون اوضاع سوریه روز به روز وخیم تر می شد.


همسرم و سپرده بودمش دست خدا و اونم سپرده بود من و به مادرسادات.
داشتم میگفتم، گوشی و روشن کردم دیدم توی این چند دیقه اخیر خانمم 5 بار زنگ زده.
روم نمی شد به خانمم زنگ بزنم. توی همین لحظه دیدم باز خودش زنگ زد. فکر کنم از اونطرف یحتمل 4تا5تا بوق خورد.


 با صدای آروم جواب دادم:


_سلام، شرمندتم عزیزم. یه لحظه گوشی دستت.


✍️ ادامه دارد....

⛔️ #کپی و هرگونه استفاده (تاکید میکنیم هرگونه استفاده) از این مطلب فقط باذکر منبع و لینک کانال تلگرام ( #خیمه_گاه_ولایت ) که در پایین درج شده است #مجاز می باشد وگرنه از لحاظ شرعی پیگرد الهی دارد. ⛔️

🌐 @kheymegahevelayat_ir1

نظرات (۴)

  • عبدالحسین عابدی
  • سلام مستند امنیتی عاکف سری چهارم کی منتشر میشه ؟ اگه شده لینکش رو بفرستین ممنون
    پاسخ:
    سلام
    حقیقتا لینک که نمیفرستیم
    باید همینجا رو چک کنید :)
  • پروین پناهنده شهرکی
  • سلام بسیار عالی مسائل و مشکلات این مردم و مملکت رو تشریح کردین هر سه سری مستندات شما رو مطالعه کردم با غم،و،شادی تک تک کلمات و جملاتتون اشک دل و چشمم رو روانه دشت کربلا و حسین علیه السلام و یاران با وفایش کردیم
    فکر نمی‌کنم هیچ کلمه ایی بتونه نهایت تشکر و قدردانی ما ملت رو از شما و امثالهم رو بکنه ولی ان شاءالله خدا قدر دانتان باشه که مطمئنا هست
    شماها آبروی اسلام و مملکت و مردم هستین
    روح همسر شهیده و محترمتون هم شاد
    بنده در نظر دارم به اسم خودتون و کانالتون یعنی کانال خیمه گاه ولایت مستندات شما رو به صوت فتیل صوتی تبدیل کنم ان شاءالله
    اگر نظر خاصی در خصوص این خوانش داشتین خوشحال میشم در ایمل بفرمایید
    ان شاءالله شما جز یاران امام زمان علیه السلام هستین
  • علی قجالو
  • سلام خسته نباشید آقای سلیمانی واقعابه نوبه خودم دستتونومیبوسم یه بچه روستاییم ولی به ایران عزیزترازجانم عشق میورزم چراسری چهرم بعدازبخش ۹بارگذاری نمیکنیدتوکفش موندیم
    باسلام رمان خیلی باحالی هست چون واقعی هست واقعا ما مدیون خون شهدا وشرمنده سربازان گمنام هستیم اجرتان با خداوند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات