مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

یک روایت عجیب مخصوص شب سوم قدر

پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

امشب به یک روایت عجیب و جالب از آقا امام صادق صلوات الله علیه برخوردم.

روایتی که میگه اگه شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که امشب هست، فقط همین یک کار رو انجام بدیم، بارمونو بستیم.

رفقا از این روایت غافل نشین

عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام) قَالَ:

مَنْ قَرَأَ سُورَةَ الْعَنْکَبُوتِ وَ الرُّومِ فِی شَهْرِ رَمَضَانَ لَیْلَةَ ثَلَاثَةٍ وَ عِشْرِینَ فَهُوَ وَ اللَّهِ یَا أَبَا مُحَمَّدٍ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ لَا أَسْتَثْنِی فِیهِ أَبَداً وَ لَا أَخَافُ أَنْ یَکْتُبَ اللَّهُ عَلَیَّ فِی یَمِینِی إِثْماً وَ إِنَّ لِهَاتَیْنِ السُّورَتَیْنِ مِنَ اللَّهِ مَکَاناً.

امام صادق (علیه السلام) می‌فرماید:

هر کس سوره عنکبوت و روم را در شب بیست و سوم ماه رمضان تلاوت کند به خدا سوگند که او اهل بهشت است و هرگز کسى را از این سخن استثنا نمی‌کنم و ترس آن ندارم که خداوند بر سوگند من گناهى نویسد و به‌راستى، این دو سوره را نزد خدا جایگاه رفیعی است.

از همه خوانندگان التماس دعا دارم، اول از همه برا امام زمانمون، بعد انقلاب و کشورمون و بعدش هرچی دوست از خدا بخواین که امشب شبشه!

منبع روایت: شیخ صدوق، ثواب الأعمال و عقاب الأعمال، ص 109، قم، دار الشریف الرضی للنشر، چاپ دوم، 1406ق.

  • ۹۷/۰۳/۱۷
  • ۳۸۸ نمایش | میـMiRـرزا

شب قدر

نظرات (۱)

  • chefft.blog.ir 💞💕
  • هورااا
    من سالهای قبل خوندم
    پس اهل بهشتم😍😍😍

    دعاگوی شما هستم
    التماس دعا
    پاسخ:
    به قول استادی ...
    بهشتی شدن آسونه، ولی بهشتی ماندن یه کوچولو سختی داره!

    ان شا الله که از همه قبول باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات