مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

مستند داستانی امنیتی عاکف - قسمت سیم

يكشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم
#مستند_داستانی_عاکف قسمت سیُم 30

اومدن دفترم و نشستیم.

شروع کردم:

بسم الله الرحمن الرحیم.

+سیدرضاجان بهم بگو توی این یکی دو روزی که اونور بودم من، چی کار کردی؟

_حاج عاکف با بررسی هایی که من روی سایت اینا داشتم و ارتباط بعضی ها از ایران با این شرکت، اینطور که معلومه اینها دارن نزدیک به موعد مقرر می شن برای ورود به ایران.

+چطور ؟ مگه چی شده که این و داری میگی؟

_چون صحبت از یک مصاحبه حضوری میکرد.

+جالبه !!! پس باید منتظر بود. مصاحبه توی ایران!!! خیلی پس جالب میشه قضیه.

+شما چیکار کردی پیمان؟

_من در مورد اون دونفری که فرمودید بررسی کردم. اون دوتا جوونی که شما توی فرانسه فیلمش و برامون فرستادی، از دانشجوهایی هستند که مشکل امنیتی داشتند و الآن هم توی اون شرکت هستند و دارند کار میکنند.

گفتم:

+ «پس اون یه شرکت نیست. در پوشش یک شرکت هست که دارند اقدام علیه ما میکنند. میخوام بدونم مشکل امنیتیشون چیه؟ از چه زمانیه و از کی رفتند اونور؟»


پیمان گفت:

این دوتا شخص که یکیشون بهایی هست اسمش افشین ارجمند هست. توی کودتای سال 88 دستگیر شد. توی ستاد یکی از سران فتنه هم فعالیت زیادی داشت و جزء مهره های کلیدی بوده.

دوسال و نیم حبس بود و آزاد که شد رفت اونور. مشخصات درستی که به درد بخور باشه از پدر و مادرش نداریم که کجا زندگی میکنند در حال حاضر منتهی به یکی از همکارا نامه زدم و گفتم مشخصاتش و برام در بیاره.

چون ظاهرا توی این سالها چندباری خونه خودشون و عوض کردند پدر و مادرش.

با بچه های حراست دانشگاه اونجاهم تماس گرفتم که مشخصات افشین ارجمند و خانوادش و... هرچی دارن ازش و برامون از طریق سیستم آموزشی که دارن نامه بزنن و بفرستن اداره.

دومی شاهین کاوه هست. پدرش یهودی اسراییلی و مادرش ایرانی. پدرش اوایل پیروزی انقلاب اینارو میزاره و فرار میکنه از کشور میره. چون از رده بالاهای ساواک بوده و در شکنجه بچه های انقلاب دست داشته و علیهش اسناد زیاده بوده. منتهی همین که انقلاب پیروز میشه نمیره.
+خب دلیلش چی بوده؟؟ کجا بوده اصلا توی اون سه سال؟

_ در برسی های به عمل اومده پیرامون این شخص به این رسیدم که بنیامین کاوه پدر شاهین سه سال توی ایران در یکی از مناطق عشایری مخفیانه زندگی میکنه. بچه های امنیتی اون موقع عکسش و پخش کرده بودند که هر جا دیدنش فورا خبر بدن. دلیل فوری خارج نشدنش بعد از انقلاب این بوده که کلی سرمایه و طلا داشته در جایی از تهران و بدون اونها کاری نمیتونست بکنه و نمیتونست در بره از کشور. بعدشم سال60 شاهین به دنیا میاد.

+خب مگه مادر شاهین همراه پدرش توی فرار بوده؟

_بله بوده. و در همون مناطق عشایری که مخفیانه زندگی میکردند باردار میشه و شاهین به دنیا میاد. پدر و مادر شاهین، یک سال بعد ازحضورشون در مناطق عشایری با یک شخصی به نام عبدالستار بلوچی که از کومله دموکرات ها بود آشنا شدند و از همون مناطق کوهستانی توسط این شخص فرار میکنند و میرن عراق. پدرش از عراق میره اردن و از اونجا میره سرزمین های اشغالی. مادر شاهین میره کمپ اشرف در عراق و به سازمان منافقین می پیونده.

+پس شاهین چی؟؟

_حاج عاکف باید عرض کنم خدمتتون که ، پدر و مادر شاهین موقع فرار، اون و میدن به یکی از همون چادر نشین های اطراف که اون و برسونن به پدربزرگ و مادر بزرگ شاهین در تهران، یعنی پدرِ مادرش. شاهین حتی تا 7 سالگی شناسنامه هم نداشته. اینارو از ثبت احوال بررسی کردم به دست آوردم. با هزار مکافات پدر بزرگش براش شناسنامه میگیره.

مادرش هم که اول عرض کردم ایرانی هست ولی مرتبط با سازمان منافقین و از کادر اصلی و رده بالا شده چند سال قبل. خودِ شاهین عضو حزب منحله ی مشارکت بوده. با برادرِ سید محمدخاتمی رییس جمهور اسبق و جریان کودتای سبز شدیدا ارتباط تنگاتنگی داشته. سال هفتادوهشت هم توی ماجرای کوی دانشگاه دستگیر شد و راهی زندانِ  امنیتی(.......) شد و 16 ماه بعد آزاد شد.

سال هشتادوهشت بخاطر ارتباطش با منافقین چهارسال حبس خوردو آزاد شد و حدود 9ماه قبل از کشور رفت. همین تمام.

+ممنونم. نکته خاصی مونده بگید.

هردوتاشون گفتند نه و خداحافظی کردند و از دفتر رفتند بیرون.

نیاز به یک نیروی زُبده برای عملیات برون مرزی و رهگیری توی خاک اروپا داشتم.

از همه اطمینانی تر و کسی که واقعا چریک بود و توی آب نمک خوابونده بودمش و نیروی زُبده ای هم بود کسی نبود جز همون بهزاد. سریعا پِیجِش کردم و اومد اتاقم.

بعد از سلام و احوالپرسی گفتم:

👈 ادامه دارد....

✍️ نویسنده: مرتضی مهدوی

⛔️ #کپی و هرگونه استفاده (تاکید میکنیم هرگونه استفاده) از این مطلب فقط باذکر منبع و لینک کانال تلگرام ( #خیمه_گاه_ولایت ) که در پایین درج شده است #مجاز می باشد وگرنه از لحاظ شرعی پیگرد الهی دارد. ⛔️

↪️ @kheymegahevelayat_ir1

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات