مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

مستند داستانی امنیتی عاکف - قسمت هفدهم

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم
#مستند_داستانی_عاکف قسمت هِفدهم

حق پرست ادامه داد...

نفر پنجم رو خدمتتون باید عرض کنم که اسمش:
داگلاس فرناندز هست و متولد سال 1962 هست.
تابعیت این جاسوسی که دستگیر کردیم مالزیایی هست.

حق پرست درتوضیحاتش گفت:

این شخص که یک مسیحی مالزیایی تبار هست، برای جلب اعتماد مردم کشور ما اسم خودش رو علی عبدرانی گذاشته.!!

حوزه فعالیت های جاسوسی این شخص علاوه بر رصد دستاوردهای هسته ای نظام مقدس جمهوری انقلابی و ولایی و اسلامی ایران، شامل جمع آوری اطلاعات پیرامون پروژه های نظامی ایران هم می شد.

پیمان که  مُخِ ضدجاسوسی بود گفت:

پس این شخص میدونسته که قطار پیشرفت کشور درحوزه های علمی در حال شتاب گرفتنه. برای خاطر همین موضوع بود که سازمان جاسوسی آمریکا این و اعزامش کردند.

حق پرست گفت درسته جنابِ پیمان.

این جاسوس شِگِرد خاصی هم توی ارتباط گرفتنش داشته. این شخص برای ارتباط گرفتن با هدف های خودش اسم اونهارو توی اینترنت پیدا میکرده!!!

هم من و هم پیمان تعجب کردیم.

دیگه اومدم وسط بحث گفتم:

+ببخشید حاج آقای حق پرست چطور؟؟ لطفا کامل تر توضیح بدید.

حق پرست گفت:

_این شخص اسامی افراد مورد نظر علمی خودشو از توی اینترنت میگرفته و بعدش اون هارو پیدا میکرده و باهاشون ارتباط میگرفته. باهاشون قرار میزاشته. برنامه های کاری میزارشته داخل ایران. بعد با پوشش همکاری های تجاری، دانشمندان کشور مارو شناسایی و تخلیه اطلاعاتی میکرده.

حتی انقدر دقیق بوده که اسامی بعضی نخبگان علمی مارو در اختیار تروریست های غربی قرار میداده تا نخبه های علمی و دانشمندان و متخصصین مارو شناسایی کنند و بعدش هم ترور.

اما باید عرض کنم که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان در تشکیلات، و رهگیری و رصد لحظه به لحظه، داگلاس فرناندز هم مثل استفان ریموند وَ مارک آنتونی وندیار وَ همچنین فیصل وَ هریو ماچروزا مدت ها در #تور_اطلاعاتی ما بوده و رهگیری میکردیم این شخصُ، و دستگیر شدُ در این #جنگ_اطلاعاتی_امنیتی پیروز شدیم.

چون اگر این ها در این جنگ اطلاعاتی پیروز می شدند باعث می شد ساختارهای حفاظت شده ی کشور آسیب ببینه ولی خداروشکر اجرایی نشد و پایان یافت.

حق پرست کلی درمورداین چندتا جاسوس دستگیر شده حرف زد. واسم  جالب بود چرا داره از کسانی که توی این سال ها دستگیر کردیم حرف میزنه.؟! اونا پروندشون بسته شده بود.!! خیلی فکرم و مشغول کرده بود. آخه چه دلیلی داشت. یه هویی دیدم حق پرست من و نگاه میکنه. بهم گفت:

_آقای عاکف شما درحال حاضر درگیر پرونده ای که نیستید؟

گفتم:

+خیر... فعلا پروژه ی خاصی رو دنبال نمیکنم. چون تازه از ماموریت و بعدش هم از مرخصی برگشتم...حالا هم اومدم اداره.


سر حرف و باز کرد و گفت:

_این پرونده قرار هست به شما واگذار بشه و خیلی مهمه. باید عرض کنم این پرونده در ادامه ی همون پرونده ی چند جاسوس دستگیر شده هست و متاسفانه علی رغم اینکه اون شبکه رو بردیم زیر ضربه ولی انگار همین طور افرادش پخش شده هستند و دارند فعالیت میکنند علیه ما.

پس تیم خودت و تشکیل بده. چون پرونده ی مهم و حساسی هست. منم درجریان ریز تا درشت و لحظه به لحظه این پرونده و مسائلش قرار بده. چون تا انتخابات ریاست جمهوری 96 زیاد نمونده، امکان داره بخوان از این طریق روی مسائل دیگه هم کار کنند و با ترورِ همزمان دانشمندانمون، کشور رو به سمت فتنه ببرن.

+چشم حاج آقا.

👈 ادامه دارد....

✍️ نویسنده: مرتضی مهدوی

⛔️ #کپی و هرگونه استفاده (تاکید میکنیم هرگونه استفاده) از این مطلب فقط باذکر منبع و لینک کانال تلگرام ( #خیمه_گاه_ولایت ) که در پایین درج شده است #مجاز می باشد وگرنه از لحاظ شرعی پیگرد الهی دارد. ⛔️

↪️ @kheymegahevelayat_ir1

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات