مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

وبلاگ آموزش مایکروسافت اکسس

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

اومدم یه خبری رو سریع بگم و برم ...

از این به بعد تمامی مطالب مربوط به اکسس و آموزش‌ها و نمونه کدها و خلاصه هر چیزی که مربوط به #اکسس باشه به وبلاگ آموزش مایکروسافت اکسس منتشر خواهد شد.

اگر نظری بود در همین بخش در خدمتم

و من الله التوفیق

  • ۹۶/۱۱/۱۴
  • ۴۳۰ نمایش | میـMiRـرزا

اکسس

نظرات (۲)

  • گرافیست ارشد
  • آهان ممنون ❤🌹
    پاسخ:
    قابلی نداشت :)
  • گرافیست ارشد
  • به به به :) بسیار عالی جناب مهربان ، وبلاگ خوبی دارید .
    دوست داشتید وبلاگ ما را نیزدنبال فرمایید
    سپاس...
    پاسخ:
    تشکر میکنم
    قبلا از دنبال کنندگان وبلاگتون بودم و هستم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات