مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

دانلود افزونه WP Media Folder وردپرس

پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

قبلا براتون افزونه کمیسیون فروشندگان Edd رو معرفی کرده بودم که میتونید با استفاده از این افزونه سیستم همکاری در فروش برای فروشگاه خودتون رو مجهزتر کنید.

این بار هم قصد دارم یک افزونه از افزونه‌های پرکاربرد و مفید و کابردی وردپرس رو براتون معرفی کنم.

همونطور که از عنوان و تیتر مشخص هست افزونه مورد نظر WP Media Folder یا مدیریت رسانه وردپرس هست.

شما میتونید این افزونه رو از لینک زیر تهیه و دانلود کنید

البته توضیحات خوبی هم در این آدرس برای شما موجود هست که قطعا شما رو شگفت انگیز خواهد کرد.

نکته آخر رو هم دقت کنید: این افزونه از 40% تخفیف ویژه برای خرید برخودار هست. فرصت رو از دست ندین

تهیه و دانلود مدیریت رسانه وردپرس

نظرات (۱)

ممنون، منبع رو لطف میکنید
پاسخ:
خواهش میکنم. در متن موجود هست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات