مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

نظر سنجی در مورد نرم افزار اعتکاف

پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

مدتی بود که به دنبال یک ایده برای برنامه سازی بودم!

تا اینکه امروز ایده برنامه آفلاین و بانک اطلاعاتی اعتکاف به ذهنم رسید. نظرتون چیه؟

اینکه

  1. چه امکاناتی داشته باشه؟
  2. چه گزارش هایی رو بتونه به صورت خروجی بده؟

البته فعلا برای پیش نسخه امکانات زیادی برای در نظر نمیگیرم تا اینکه آماده بشه و بره برای آزمون و خطا!

بعد در مورد گسترشش برنامه ریزی میکنم.

  • ۹۷/۰۹/۲۲
  • ۳۷۵ نمایش | میـMiRـرزا

نرم افزار اعتکاف

نظرات (۱)

  • سرباز مهدی
  • سلام به نظر من یه بخش داشته باشه با عنوان تاریخ و دلیل اعتکاف و یه احادیث و روایات اعتکاف و یه بخش آنلاین که مکان های هر ساله اعتکاف و یا رکورد های جمعیت و کشور هایی که در اون اجرا میشه و یه بخش هم اعمالش و یه بخش هم عکس های یادگاری دوستان و شهدا که خودشون به صورت آنلاین میفرستند البته خب شرمنده من کلی گفتم که دستتون باز باشه
    پاسخ:
    سلام
    بعضی از نکات رو میشه اجرا کرد و بعضیاش رو نیاز به دیتا و اطلاعات هست که بعید میدونم بشه به دست بیارم.

    بازم بابت پیشنهاد ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات