مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

چندی پیش در حال کار بر روی سایت استاد یزدانی بودم، که به یک مشکل بر خوردم!

استاد تمایل داشتن که مثل سایت ولی عصر، امکان نمایش تمام نظرات در یک صفحه آماده بشه. خوب افزونه های زیادی برای این کار وجود داره ولی نمیخواستم به دلایلی از افزونه استفاده کنم.

برای همین تصمیم به کد نویسی شد ...

با مشورت دوستان در انجمن وردپرس پارسی، قطعه کدی رو برای نمایش آماده شد ولی خب خیلی کمبود داشت. چون فقط نام نویسنده نظر، آدرس نوشته و متن نظر به صورت کاملا ابتدایی نمایش داده میشد. که میشه این قطعه کد

خب نظر خودم رو هم نگرفت!

چون اصلا قابلیت استایل دهی در کد مربوطه وجود نداشت. برای همین از یکی از دوستان دیگه به نام امید آقای شاملو کمک گرفتیم که همونی که میخواستیم در اومد. که از همینجا ازشون بابت این کد تشکر ویژه میکنم.

کد اصلاح شده کاملا استایل پذیر بوده و همون فرم نظرات خود سایت رو بر میگردوند.

کد رو هم اینجا قرار دادم تا اگه کسی لازم داشت بتونه استفاده کنه.

فقط تغییر استایل و کلاس ها با خودتون دیگهچشمک

  • ۹۵/۱۰/۳۰
  • ۵۱۴ نمایش | میـMiRـرزا

تمام نظرات وردپرس

نظرات وردپرس

کامنت وردپرس

نظرات (۰)

نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانستان
آخرین نظرات