مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

آب و برق مجانی و نظر شما

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

کمتر کسی هست که در اجتماع باشه و این حرف رو نشنیده باشه!

وعده آب و برق مجانی!

توی مطب دکتر نشسته بودم و منتظر بودم تا جناب دکتر سرشون خلوت بشه و برم برای معاینه. البته چون میدونستم کار من زیاد طول میکشه و قبل من یه خانم با دخترش نوبت داشتند که یک ویزیت معمولی و ساده داشتن، نوبتم رو دادم بهشون تا برن داخل!

جای زخمی که قبلا در موردش نوشته بودم [غده چربی یا کیست! مسئله اینست ...] داشت اذیت میکرد.

تلویزیون مطب هم روشن بود و شبکه نسیم در حال عرض اندام! بخشی رو پخش میکرد که به مذاق خانمی که توی مطب بود، خوش نیومد روشو کرد سمت منشی و گفت:

بیا نیگا کن، دارن دبیرا رو مسخره میکنن که الان دارن اعتصاب میکنن! من چندین ساله که تلویزیون نیگا نمیکنم. چهل ساله دارن به مردم دروغ میگن. اون از وعده آب و برق مجانی که با همین مردم رو کشوندن توی میدون و انقلاب کردن، و اینم از وضع موجود!

سرم واقعا درد میکرد و حال و حوصله بحث کردن رو نداشتم. همینطور که منشی هم حرفاش رو تایید میکرد، با خودم گفتم بله دیگه چندین ساله تلویزیون مملکت خودت رو نگاه نمیکنی و میری پای تحلیل و اخبار خوش رنگ و لعاب دشمن مملکت میشینی، اینجوری حرف نزنی تعجب داره.

تو همین فکرا بودم که منشی صدا زد و رفتم داخل.

براستی ماجرای آب و برق مجانی چه بود؟

  • ۹۷/۰۸/۳۰
  • ۴۲۱ نمایش | میـMiRـرزا

آب و برق مجانی

امام خمینی

نظرات (۲)

  • سرباز مهدی
  • سلام به شما دوست عزیز،واقعا همه اینا تأثیر اونور آبی ها هست.هیچ هم درست نیست که مردم بخاطر آب و برق مجانی اومدن تو خیابون،بلکه مردم برا رضای خدا و دفاع ار حق اومدن.شما هم خوب گفتی...
    پاسخ:
    سلام مومن
    چی بگم؟ برا بعضیا واقعا همون ضرب المثل معروف هست که خود گوید و خود خندد یا کسی که خودشو به خواب زده ...
    اگر بصیرت جامعه بره بالا و کمی ماجرا و موقعیت رو سبک سنگین بکنند 90 درصد مشکلات کشور و مملکت حل میشه. ولی چه کنیم که عده ای هنوز یا دارن دست به عصا راه میرن یا کورکورانه دنبال یه عده متوهم و معاند راه افتادن.
  • دخترِ بی بی
  • سلام.ملت دچار سو تفاهم شدند راجع به آب و برق مجانی این کلیپ رو ببینید:
    https://www.aparat.com/v/kPcB0/%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85_%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C_%3A_%D8%A2%D8%A8_%D8%B1%D8%A7_%D9%85%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85_%D8%8C_%D8%A8%D8%B1%D9%82_%D8%B1%D8%A7
    پاسخ:
    بابت کلیپ ممنونم
    جالب بود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات