مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانستان

در حال حاضر اینجا دفتریست که مَسندی شده تا نگاره‌های من ثبت شوند!

مهربانم آرزوست!...

غده چربی یا کیست! مسئله اینست ...

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

غده چربی یا کیست! مسئله اینست...

علتش رو نمیدونم چیه! بنابر گفته مادرخانومی ارثیه ...

چند وقت پیش در حال شانه کردن بودم که سوزن های برس کمی از پوست سرم که دقیقا روی همون غده بود رو خراش داد.

این وسط یه اتفاقاتی افتاد که نگم بهتره!

دیگه بعد چند هفته امشب رفتم دکتر تا یه احوالی از وضعیت سرم و جناب غده مذکور بپرسه. آخه ترشحاتش زیاد شده بود.

بگذریم خلاصه نشستم رو صندلی و چندتا آمپول بی حسی نثارمون کرد.

رفت سراغ بتادین تا دور و برش رو ضد عفونی بکنه.

دست به تیغ که شد میخواستم مستند سازی کنم که گفتم تابلویه و پشیمون شدم.

خلاصه با یک انبر که نمیدونم اسم کلاسیکش میشه چی، یه کیسه کوچولو رو که اندازه سر انگشت بود رو از زیر پوست سرم در آورد و نشونم داد.

با بخیه زدن بعدش کلا شاید 5 دقیقه شده باشه.

ولی 80 هزار تومن برام آب خورد.

حالا فکر کنین برای 9 تای دیگه هم که بخواد در بیاره چقدر میشه؟ 800=10×80 تومن ناقابل!

فعلا که پشیمون شدم تا ببینم بعدش چطور میشه!

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • ۴۷۵ نمایش | میـMiRـرزا

نظرات (۲)

  • سارا سماواتی منفرد
  • 😣☹
    چه بد ...
    ان شا الله سلامت باشی.
    پاسخ:
    بد که چه عرض کنم ...
    ممنونم بابت دعای خیرتون :)
    منم تو سرم یه چیزهایی مثل خال هست. خیلی زیاد. ولی مثل خال قهوره ای رنگ نیستن.
    پاسخ:
    برای منم خال نبود! یه توده تقریبا بزرگ هست.
    یا به تعبیر دکتر کیست بود که محتویاتش رو قبلا تخلیه کرده بودم و خوده کیسه‌اش مونده بود :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مهربانستان
    آخرین نظرات